Pekelne úsporné okná

Čert

Kde nás môžete nájsť...
google mapa Kliknite pre zväčšenie

Adresa predajne

A3 spol. s r. o.

Zlatovská 22/1061
(vedľa KARY Za mostami)
Trenčín 911 05
Tel.: 0918 394 057
E-mail: oknatn@a3sro.sk

Počítadlo návštev
TOPlist

Obchodné podmienky firmy A3 spol.s r.o.

I. Platnosť


1. Tieto podmienky sa výlučne aplikujú na uzavretie a plnenie zmluvy o dielo resp. kúpnej zmluvy, podľa ktorých sa predávajúci zaväzuje kupujúcemu dodať, resp. vykonať montáž výrobkov špecifikovaných v cenovej ponuke previesť na neho vlastnícke právo a kupujúci sa zaväzuje zaplatiť mu za to kúpnu cenu formou zálohovej faktúry, riadnej faktúry.

2.Tovarom sa podľa týchto podmienok rozumejú plastové okná, plastové dvere, hliníkové okná, hliníkové dvere a ich doplnky dodávané  firmou A3 spol. s r.o.

II. Kúpna cena


1. Kupujúci je povinný zaplatiť dohodnutú kúpnu cenu, ak nie je v týchto podmienkach uvedené inak, podľa cenovej ponuky a kúpnej zmluvy resp. zmluvy o dielo.

2. Ak dôjde  zmene kurzu cudzej meny o 10% a viac voči EUR (t.j. ak dôjde k posilneniu cudzej meny voči EUR), predávajúci má právo primerane zvýšiť kúpnu cenu.

III. Spôsob platby


1. Kupujúci je povinný zaplatiť pri objednaní tovaru a prác zálohu vo výške 70% z celkovej ceny tovaru a prác, podľa cenovej ponuky predávajúceho. Zálohu môže zaplatiť kupujúci hotovostne, vkladom na účet predávajúceho, alebo bezhotovostným prevodom na účet predávajúceho.

2. Zvyšok kúpnej ceny je kupujúci povinný zaplatiť najneskôr v deň odovzdania tovaru alebo diela. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra, ktorú predávajúci vystaví kupujúcemu v deň dodania tovaru, resp. diela.

4. Kúpna cena podľa faktúry je splatná do 7 (siedmich) dní od jej vystavenia a nepočíta sa deň doručenia kupujúcemu. Ak sa kupujúci dostane do omeškania so zaplatením kúpnej ceny, je povinný zaplatiť úrok s omeškania vo výške 0,1% za každý deň omeškania z dlžnej sumy.

5. Ak je kupujúci v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny dlhšie ako 3 (tri) týždne, predávajúci je oprávnený od zmluvy odstúpiť a všetok tovar si demontovať a odviesť.

6. Ak kupujúci neuhradí preddavok (zálohu) do 5 dní od podpísania kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o dielo, predávajúci má právo od zmluvy odstúpiť.

IV. Dodacia lehota

1. Dodacia lehota je presne špecifikovaná v kúpnej zmluve, resp. zmluve o dielo. Pri zmluve o dielo má predávajúci možnosť predĺžiť termín dodania o nevyhnutne nutný čas a to z dôvodu nepredvídateľného nepriaznivého počasia, ktoré by mohlo negatívne ovplyvniť dodané dielo. 

2. Dodacia lehota začína plynúť dňom zaplatenia (pripísaním) zálohy predávajúcemu.

3. Presný dátum dodania tovaru, resp. diela sa oznámi telefonicky objednávateľovi po dodaní výrobku z výrobného závodu.

V. Dodacie podmienky


1. Predmetom dodania je tovar a práce špecifikované v cenovej ponuke.

2. Odovzdanie a prevzatie tovaru sa vykonáva v prevádzkových priestoroch predávajúceho, v prípade dodania tovaru s montážnymi resp. murárskymi prácami sa odovzdanie vykonáva v priestoroch kupujúceho. V prípade objednania dovozu tovaru do miesta určenia  kupujúcim  sa odovzdanie a prevzatie tovaru uskutoční na takto určenom mieste. Cena za dovoz tovaru sa účtuje podľa vzdialenosti od predajne predávajúceho a je samostatnou cenou mimo ceny tovaru. Cena za dopravu nezahŕňa vykládku a nakládku tovaru. Predávajúci upovedomí kupujúceho vhodnou formou o termíne prevzatia tovaru, a to spravidla telefonicky.  

3. V prípade, že si kupujúci objednal u predávajúceho dovoz tovaru v neskoršom termíne, ako zaplatil za tovar, sa obidve strany dohodli, že do termínu dovozu tovaru kupujúcemu ho predávajúci bezplatne uskladní v priestoroch predajne predávajúceho.

4. Predávajúci tovar uloží u seba na dohodnutú určitú dobu, najneskôr však 3 týždne od zaplatenia a uloženia tovaru. Predávajúci sa zaväzuje uložený tovar uschovať tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Kupujúci sa zaručuje tovar do lehoty 3 týždňov vyzdvihnúť.

5. V prípade neodobrania tovaru v lehote 3 týždňov od zaplatenia zálohovej faktúry, prevezie predávajúci objednaný tovar do centrálneho skladu. Prepravné náklady s tým spojené hradí kupujúci. Na tento účel mu predávajúci vystaví dodatočne faktúru.

6. Predávajúci vykoná po podpísaní zmluvy u kupujúceho bezplatné presné zameranie objednaných výrobkov.

7. Predávajúci vykoná presné zameranie výrobkov i pred podpísaním zmluvy. Pri jej nepodpísaní obomi zmluvnými stranami, resp. pri jej zániku túto službu spojenú s ostatnými jeho nákladmi účtuje kupujúcemu, resp. záujemcovi. Za každú začatú hodinu prác si predávajúci účtuje 11 eur bez DPH, dopravné náklady 0,35 eur/1km, ostatné náklady podľa dohody.

VI. Výhrada vlastníctva


1. Ak je tovar odovzdaný pred zaplatením kúpnej ceny, alebo pred splnením všetkých ostatných pohľadávok predávajúceho, tovar zostáva vo vlastníctve predávajúceho až do vyrovnania všetkých jeho pohľadávok a nárokov.   

2. Pokiaľ existuje výhrada vlastníctva, nie je kupujúci oprávnený s tovarom disponovať a ani zmluvne priznať tretím osobám právo užívania alebo prenechať tovar do užívania tretím osobám.   

VII. Záručné podmienky


1. Záručná doba na výrobky je 60 (šesťdesiat) mesiacov, na montážne, resp. murárske práce 24 ( dvadsaťštyri ) mesiacov, pokiaľ nie je v týchto podmienkach uvedená iná záručná doba, a začína plynúť od prevzatia diela kupujúcim. 

4. Nároky z vád je potrebné uplatniť písomne v záručnej dobe, inak zaniknú.

5. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

a) Použitím na iné ako určené účely.

b) Použitím v rozpore s technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi.

c) Neodborným alebo nesprávnym užívaním, opravou, prestavbou,  inštaláciou, úpravou ( modifikáciou ) bez predchádzajúceho písomného súhlasu s predávajúcim ako výrobcom a dodávateľom diela.

d)Nehodou (živelná udalosť), alebo poškodením spôsobenými kupujúcim alebo inými osobami.

6. Záruka zaniká:

a) V dôsledku výmeny, alebo doplnenia niektorého dielu tovaru, ktorý nie je dodaný alebo schválený výrobcom, dodávateľom, predávajúcim.

b) V dôsledku akýchkoľvek zásahov vo vzťahu k tovaru osobou, ktorá nie je predávajúcim, výrobcom.

c) Ak boli poškodené alebo pozmenené prvky tovaru, resp. diela a vykonané akékoľvek úpravy bez písomného súhlasu výrobcu, dodávateľa, predajcu tovaru, diela.

7. Pre realizáciu odstránenia vád platí nasledovné:

a) Nároky na odstránenie vád môže kupujúci uplatniť len u predávajúceho a nie u iných podnikov, prípadne len u takých, ktoré predávajúci uznal pre servis svojho dodávaného tovaru; v takomto prípade musí o tom kupujúci informovať predávajúceho. Pri ústnom oznámení nárokov je potrebné vydať kupujúcemu písomné potvrdenie o doručení oznámenia.

b) Ak nie je tovar v dôsledku vady schopný užívania, musí sa kupujúci obrátiť na dodávateľa, výrobcu, predávajúceho.

c) Diely, ktoré boli v rámci odstránenia vady vymenené ( nahradené ), sa stávajú vlastníctvom predávajúceho a nie je možné na takto dodané vymenené diely ďalej požadovať záručné opravy.

VIII. Ochrana osobných údajov


1. Kupujúci výslovne podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov udeľuje predávajúcemu súhlas na spracúvanie jeho osobných údajov uvedených v zmluve, ako i všetkých ďalších osobných údajov, ktoré mu kupujúci poskytne pred uzavretím zmluvy alebo počas trvania právneho vzťahu založeného zmluvou.

2. Kupujúci súhlasí s tým, že predávajúci bude jeho osobné údaje spracúvať pre účely vedenia evidencie, ktorej vedenie je mu uložené zákonom alebo na základe zákona

( ďalej len „evidencia" ), pre účely výkonu práv a povinností a pre ochranu práv a oprávnených záujmov predávajúceho.

3. Kupujúci súhlasí s tým, že predávajúci môže jeho údaje poskytnúť v súlade s účelom podľa ods. 2 tohto článku tretej osobe, ktorá pre neho bude vykonávať činnosti alebo spolupracovať pri výkone činností podľa ods. 2 tohto článku zmluvy.

4. Súhlas je platný počas trvania právneho vzťahu založeného zmluvou a po skončení tohto právneho vzťahu po dobu, počas ktorej je predávajúci povinný v evidencii viesť osobné údaje o kupujúcom alebo po dobu, počas ktorej to je pre výkon práv alebo povinností predávajúceho alebo pre ochranu jeho práv a oprávnených záujmov potrebné.

5. Kupujúci berie na vedomie, že z povahy veci vyplýva, že súhlas na spracúvanie osobných údajov podľa tejto zmluvy je zásadne neodvolateľný, nakoľko v opačnom prípade predávajúci  nebude môcť plniť voči kupujúcemu práva a povinnosti predávajúceho. Počas doby platnosti súhlasu je kupujúci oprávnený súhlas odvolať výlučne v prípade, ak predávajúci alebo tretia osoba, ktorej v súlade s ods. 3 predávajúci osobné údaje poskytol, porušujú svoje povinnosti podľa zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, a toto porušenie nenapravia ani v lehote 15 ( pätnástich ) dní od doručenia písomnej výzvy.

6. Kupujúci sa zaväzuje bez zbytočného odkladu predávajúcemu oznámiť akúkoľvek zmenu osobných údajov, ktoré predávajúcemu poskytol.

7. Aby nedošlo k akýmkoľvek pochybnostiam, predávajúci je oprávnený používať získané osobné údaje na účely priameho alebo nepriameho marketingu. Na tieto účely je oprávnený poskytnúť osobné údaje tretej osobe, ktorú poveril marketingovou činnosťou vo svoj prospech. Kupujúci má právo písomne namietať voči poskytovaniu osobných údajov a voči ich používaniu v poštovom styku.

IX. Zánik zmluvy


1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak súčasne s doručením odstúpenia od zmluvy zaplatí pokutu vo výške 20 % z kúpnej ceny, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Toto právo však kupujúcemu prislúcha iba do okamihu zaradenia objednaného výrobku do výroby. Do pokuty sa započítava predávajúcim už zaplatená záloha a to až do výšky odstupného.

2. Ak dôjde k zániku zmluvy na základe odstúpenia alebo z iného dôvodu, kupujúci je povinný ihneď na svoje náklady a nebezpečenstvo dodať tovar predávajúcemu. Ak sa kupujúci dostane do omeškania s plnením tejto povinnosti, výslovne súhlasí s tým, aby predávajúci na jeho náklady a nebezpečenstvo zabezpečil odňatie tovaru.

3. Všetky náklady súvisiace s prevzatím tovaru po odstúpení od zmluvy znáša kupujúci.

X. Záverečné ustanovenia

1.Kupujúci vyhlasuje, že kúpnu zmluvu uzavrel dobrovoľne a bez nátlaku, čo potvrdil svojim podpisom na poslednej strane zmluvy.

2. Miestom plnenia pre obe strany je sídlo predávajúceho, ak nie je v tejto zmluve uvedené inak. Súdom miestne príslušným na riešenie sporov z kúpnej zmluvy je Okresný súd Trenčín, ak je vecne príslušný okresný súd, alebo Krajský súd v Trenčíne, ak je vecne príslušný krajský súd.  

3. Zmluvné strany sú povinné si oznámiť zmenu adresy svojho bydliska alebo sídla, v opačnom prípade sa za riadne doručené považujú všetky písomnosti doručené na poslednú adresu dotknutého zmluvného partnera.




Tieto všeobecné podmienky nadobúdajú platnosť 2.1.2008





A3 spol.s r.o.
Melčice-Lieskové 484,91305
IČO: 36316521
IČ DPH: SK 2021563929